poniedziałek, 16 czerwca 2014

GRAM W ZIELONE :)

Witajcie,
dziś po raz kolejny pojawiam się z ziołową skrzynką w stylu shabby chic ale z innym już ziołowym motywem.

Bardzo mnie cieszy, że skrzynki "wpadły Wam w oko" bo już kolejna "ziołowa twórczość" znalazła swojego Szanownego Właściciela :).  Mam nadzieję że przyda się w kuchni i będzie długo "cieszyć oko"


To ogromna przyjemność tworzyć "coś" co podoba się innym . Dziękuję !
Jeśli ktoś z Was ma ochotę zamówić podobną - zapraszam chętnie podejmę wyzwanie :)
mag.ja.dloni@gmail.com

Pozdrawiam
Mag



4 komentarze:

  1. Ta jest równie piekna jak poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efka,
    bardzo się cieszę że Ci się podoba:)
    dziękuję
    Pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka jest cudowna :) Jestem ciekawa jakich rozmiarów jest?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu,
    miło mi że Ci się podoba :) dziękuje. Jeśli chodzi o rozmiary to: długość 38cm, szerokość 14cm i wysokość 12cm. swobodnie wchodzą w nią trzy pojemniczki z ziołami takie tradycyjne z supermarketu :)
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń