niedziela, 29 czerwca 2014

Biżuteria....

Jak twierdziła M. Monroe " Diamenty to jedyni przyjaciele kobiety", pozostając w tematyce piękna i biżuterii w ostatnią sobotę poddałam się :) chęci na wykonanie stojaka na biżuterię.
Najdłużej zeszło mi się z cieniowaniem tła z jednej i drugiej strony biżuteryjnego stojaka ...
Wybaczcie jakość zdjęć ale zostały zrobione telefonem :)
Oto efekty sobotniej weny :)



Jeszcze tylko lakierowanie i biżuteryjny stojak będzie szukał Właściciela, żeby dumnie nosić wspomniane diamenty....

Pozdrawiam Was życząc udanego niedzielnego popołudnia
Mag.

8 komentarzy:

  1. Mag, jest piękny :) Cieniowanie jest prześliczne, a ja się nie potrafię tego nauczyć. Twoje jest idealne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efka bardzo bardzo dziękuje :) cieszę się że podoba Ci się cieniowanie. Faktycznie nie jest to proste do zrobienia ale do ideału jeszcze troszkę brakuje :).
    Jak masz ochotę to napisz do mnie mag.ja.dloni@gmail.com może będę mogła pomóc w udoskonalaniu techniki cieniowania
    buziaki
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wręcz zmysłowy szkoda, że nie pokazałaś go też w całości. Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stojak piękny ,i oczywiście cieniowanie bardzo efektowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko,
    już nadrobiłam i dodałam foto w całości :). na podstawie jest kolor bazowy i delikatne cieniowania z jednej i drugiej strony ale bardzo słabo widoczne przez to ze fotki z telefonu . Chyba muszę zainwestować w aparat :) lepszy.
    Dziękuję za miłe słowa :)
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  6. Joanno,
    jak mi miło :) cieszę się że uważasz że piękny bo cały czas doskonale techniki cieniowania :) :)
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga , wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń